4 kommentarer Lägg till

  1. Jessica skriver:

    På vardagarna blir det fullkornsråg -rutor med pålägg som jag kan äta i bilen (jag vet jag vet..) vid 6- tiden och kaffe. Påfyllning med grönt te, keso/naturell yoghurt och bär och kokt ägg vid 9.30. Lyxigt med ”dubbelfrukost” 🙂 på helgen blir det havregrynsgröt (vanliga gryn – magen gillar inte något annat) med keso och bär som topping 🙂 massor med kaffe och ibland ett ägg. Perfekt helgfrukost som får mig att prestera på topp på gymmet ca 1,5-2h senare.

    1. 🙂 Låter mumma! Tänker på Bilbo när jag läser din kommentar, har du sett den? ”First breakfast, second breakfast & third breakfast mm”:)

  2. Ann-Louise skriver:

    På vardagarna blir det gröt hemma vid 07.00, oftast med keso och bär eller kanel, ibland bryter jag ner en halv surdegsknäcke. Sen blir det oftast två ägg på jobbet vid halv 10-10.
    På helgen kan det blir turkisk yoghurt, keso och kesella blandat med lite bär, müsli, lite proteinpulver/kakao eller annan röra beroende på vad som finns hemma. Eller gröt eller grötplättar…

    1. Mumma:) Jag tror att jag föråt mig på Keso för nu har jag svårt för det, men rätt som det är så funkar det igen:)

Kommentera gärna :-)

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s