Drypande styrkepass

Idag slog jag nog personligt svettrekord. En övning in i programmet och svetten rinner så jag fick salt på linserna och sedan blev resten av passet suddigt:-)

Jag har markant träningsvärk i framsida lår sedan sprintintervallerna igår så det kändes otajmat med benpass, men fokus var baksida lår och rumpa så det gick bra.

4 set av varje superset. Styrkedelen tog prick 60 min
Sumosquaf på bänkar med KB / Rumpspark i kabeldrag
Utfall m hantlar / planka med fötter på bosuboll
Stående kabeldrag/spark (fot) åt sidan / planka med fötter på bosuboll och dra knä till armbåge
Kabelspark stående rakt bak / vaggan och gör kb press rakt upp ( blir vingligare och man blir trött snabbare)

Avslutar med 15 min på crosstrainer, pulszon 2. Det gillar kroppen efter maxpulsintervaller igår = återhämtning.

Om man är snygg efter passet så har man inte tränat hårt nog? Jag har nog varit grym idag i så fall….

20130808-074435.jpg

3 kommentarer Lägg till

  1. Ann-Louise skriver:

    Äsch, du är alltid snygg ju! Och grym! Jag körde cardio igår kväll så den här veckan har jag tränat alla dagar, heja mig 🙂
    Ha en riktigt bra dag! Kram

    1. Håller med!! Heja dig Ann-Louise:) Så glad att du har flyt. Ha bästa härliga dagen! Kram

  2. Du är visst snygg! Alltid.

Kommentera gärna :-)

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s