Veckoplaneringen

Måndag: Crosstrainer -bergsklättring
Tisdag: HIIT
Onsdag: Biceps/Triceps/Mage
Torsdag: Vila/Stretch
Fredag: Axlar/Bröst/Mage
Lördag: Ben/Rumpa/Rygg
Söndag: Löpning med maken + mage

Beroende på hur livet ser ut och hur mycket tid jag har så blir det kanske powerwalk på morgonen några dagar och styrketräning på eftermiddagen. Maten är superfärdig och varenda mellanmål och mys ska packas och ta med hemifrån för nu ska svullnaden bort!

Färdigplanerad? 🙂

2 kommentarer Lägg till

  1. Maria S skriver:

    Svullet här med…Min vecka är lite speciellt, åker till Riga på torsdag över helgen med mannen och 4 kompisar. Är lite orolig för maten men det kommer nog lösa sig, ska göra så bra val jag kan. Innan dess är det fullt fokus. Är öm i en axel efter mitt gymbesök i torsdags så det blir mest löpning, ben och intervaller. Överkroppen får vila denna vecka.
    Idag ett pass på crossen, imorrn intervalllöpning med kollgeorna och onsdag benstyrka hemma. Kanske om jag går upp tidigt hinner jag ett pass torsdagmorgon. Sen vila/promenader i Riga.

    1. Låter som en superbra plan:-) Packa lite bra mellisar som proteinshakes och bars? Eller bara njut och gör de val du känner för?;-) Kraaaam

Kommentera gärna :-)

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s