Lugn lördagsträning

Det har varit tyst från mig i veckan gällande min träning. Dels har jag jobbat typ dygnet runt och dels har jag känt mig krasslig.

Jag har haft egentid i gymmet både torsdag och fredag morgon men det har inte varit fokuserad och ”riktig” träning enligt min måttstock. Jag har kört långsam crosstrainer och lekt lite med kb swings, wall balls, alligator walks mm. Men inget av det med intensitet som ger resultat..

Dagens träning var lite i samma anda, lugnt och pressade mig inte..

Bröst och rygg, 4 varv, 5-10 reps
Cirkel 1
Excentriska chins breda
Bänkpress
Hopprep 50 hopp
Planka m fötter i TRX och dra knä till mage
Bröstflyes i kabel

Cirkel 2
Armhävningar i redcord/TRX
Rodd i TRX
Hänga och dra upp knäna rakt fram och sida
Kasta 5 kg medicinboll högt på väggen och fånga den

Avslutar med 20 min crosstrainer.

Idag vill jag få med mig familjen ut i skogen och grilla lunch:-) Vad ska du göra? Kram

20130921-085511.jpg

4 kommentarer Lägg till

  1. Jessica skriver:

    Låter skönt med lite egentid i gymmet 🙂 tråkigt att du är lite hängig! Sitter och äter blåbärsgröt och rågkuse med ägg, har tänkt åka och träna strax.. Men det är en ganska mållös helg- känner att det behövs!

    Ha en superbra dag!!

    1. Vad härligt Jessica:) Hoppas att du får bästa härliga helgen!! Kram!

  2. Anna B skriver:

    Har precis kört ett svettigt rygg/biceps-pass. Superset och tripletter i 45/15 intervaller istället för fast antal repetitioner. Som ett helt nytt pass!

    Ridskola med kidsen i eftermiddag. Typ det mysigaste jag vet just nu. Kram!

    1. Låter roligt:-) Tack för tipset och njut av kidsen:-) Kram

Kommentera gärna :-)

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s