Träningsplanering

Japp, nu är det dags att ändra lite igen:-)

Såhär ser planeringen ut för kommande veckor:

Måndag: Yoga/Stretch

Tisdag: HIIT

Onsdag: Biceps/Triceps/Mage

Torsdag: Vila/Stretch

Fredag: Axlar/Bröst/Mage

Lördag: Ben/Rumpa/Rygg

Söndag: Löpning med maken + mage

Jag har knåpat ihop nya program under semestern som ni ser efter passen. Det ska bli jätteroligt!!! Vad händer med er och träningen? Börjat få vårspring i benen? 🙂

Kram!!

9 kommentarer Lägg till

  1. jessicannamaria skriver:

    Första löpturen här borta är avklarad, liksom en massa yoga pass och några vändor med NTC appen. Gillar inte NTC appen så mycket, det är väldigt många repetitioner oftast och jag får hemsk träningsvärk. Inte den där bra-iga känslan utan snarare ”nu har jag gjort något jag inte borde”. Hoppas på mer utomhus träning nu när värmen är här och sen kör jag på med yogan. Trivs grymt bra med var jag är nu rent kroppsmässigt så bara att hålla i det som redan finns 🙂

    1. Vilken fantastisk känsla Jessica!!! Jag är avis!:-) Jag har lite kvar att jobba på med psyket och nöjdhet men kommer långsamt framåt. Massor med kramar!

  2. Anna B skriver:

    Vårspring vare här! Vi flyttade i höstas så jag har dålig koll på rundorna i nya området men jag pw:ade en slinga igår som var prick en mil så det känns som en kul utmaning längre fram.

    Klev upp med barnen kl 06 i morse och körde ett ben-pass medan de kollade på bompa och lekte (och bråkade lite). Nu ligger gröt och ägg i magen och vi ska göra oss i ordning för en grill-utflykt. Härligt!

    1. Bra jobbat Anna! Träna kl 6:-) på en söndag! Jag är trött idag.. men nu ska jag ut och springa lite:) Massor med kramar och njut av grillutflykten!!!

  3. Therese skriver:

    Ser framemot att följa dig i veckan!! Kosten, hur tänker du med den? Någon utvärdering sedan du följt Marias kostråd? Tänkte just på att vi är lika långa och väger lika. Inte för att man ska jämföra så, men det är skönt att veta på ett ungefär. Kram

    1. Hej Underbara Therese! Menar du hur jag tänker % per näringsgrupp eller kcal eller ungefär hur jag äter rent konkret? Jag lovar att svara vilket som:-) Rent allmänt så har jag ändrat lite i kosten sedan jag kommit längre i min kostrådgivningsutb för jag insåg hur mycket viktiga saker jag missar som kroppen behöver…. Nyttigt wakeup call.. MASSOR med kramar!

      1. Therese skriver:

        Det jag tänkte mest på var hur din kropp reagerat på kolisar samt mer kalorier totalt. Kramis

        1. Therese skriver:

          Mer kolisar skulle det stå. Jag har blivit m smartphone och det går inte snabbt… 😉

          1. Grattis till smartphone:) HÄRLIGT! Min kropp har inte visat någon skillnad alls, varken på kollisar eller kcal.. Så jag har varken gått upp eller ner i vikt, men jag är så klart piggare och starkare och MYCKET MINDRE sugen på dumma saker:-) Kram på dig!

Kommentera gärna :-)

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s