Veckoplanering

Veckan som kommer är inte en vanlig vecka. Träningen jag har skrivit in är beroende av att jag blir frisk, så klart. TRÄNINGSDAGBOK

Måndag: Vila (Sthlm över dagen)

Tisdag: Någon kort intensiv träning på morgonen, låååång arbetsdag och sedan hotell

Onsdag: Powerwalk med kompis på morgonen i Sthlm, sedan flyg till Oslo och låååång dag

Torsdag: Ev morgonträning med jobbarkompis i Oslo och ännu längre dag…

Fredag: Cirkelträning i hemmagymmet

Lördag: Ngt längre cardiopass, men inte racer tror jag. (fortfarande ont i svanskotan)

Söndag: Cirkelträning i hemmagymmet

5 kommentarer Lägg till

  1. beatatjata skriver:

    Härligt! Hoppas du känner dig piggare och blir frisk snart. Jag vaknade med halsont idag och är superhängig just nu. megasämst tajming för sånt så jag vilar idag, så klart, och hoppas det är snabbt övergående!

    1. Då gör vi samma lika:-) Vila, vila och vila…

  2. Anna skriver:

    Tack snälla 😀
    Ser ut som en fin vecka och jag hoppas du känner dig pigg och kry! kramar

  3. Ann-Louise skriver:

    Oj, många långa dagar… Hoppas du mår bättre och att veckan går bra och fort 🙂 Kram

  4. Stepup 2 Fitness skriver:

    Hoppas du mår bättre!!!! Kramar!

Kommentera gärna :-)

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s