Viktig veckoplanering:) (vecka 9)

Jag är i Göteborg 2 dagar (tisdag och onsdag), jag flyger så tidigt att jag inte hinner träna på morgonen. Vi har Vasaloppsutmaningen planering2söndagen så det innebär att jag behöver vila på lördagen.

Jag ska fortsätta att fokusera på att träna och äta rätt OCH stressa ned. Uppföljning på veckan som gick så ger jag mig själv maxpoäng, jag tog ME-TIME varje lunch i minst 20 minuter med en liten promenad, jag har inte jobbat kvällar/nätter mm. HEJA MIG:)!!!

Måndag: Cirkelträning tuff (om jag blir pigg…)

Tisdag: Tidigt flyg till Gbg, kanske kan fixa kvällsgym före middagen?

Onsdag: Morgonträning i någon form, kanske jogging eller backträning? (Det finns en kulle bakom hotellet)

Torsdag: Cirkelträning

Fredag: Cirkelträning

Lördag: Vila (promenad)

Söndag: Vasaloppsutmaningen på löparband, crosstrainer och kanske roddmaskin (om jag har tur)

En kommentar Lägg till

  1. Anna skriver:

    Fin planering och klokt att vila på lördagen 😛
    Vad härligt att du klarat stressa ned ❤
    Tack för frågan, den ska bli rolig att besvara 😀
    Kramar

Kommentera gärna :-)

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s