Monday

Uppstigning 4.45 för armar och axlar. Trött och seg men men… Inte hemma igen förrän imorgon kväll så jag behöver detta pass med mig:-)

4 set – biceps, triceps och mage – körde övningarna två och två
Tricepsrep över huvudet
Stående bicepscurl
Triceps pressa ned kabel
Mountainclimbers i TRX
Dips mellan 2 bänkar
Axelpress i kabel
Lateral deltoid raises kabel
Omvända crunches på bänk
Vindrutetorkaren på golv med boll mellan underbenen (Marias tips:-))

Avslutade med 10 min crosstrainer. Det blir shake och riskaka nu och sedan proteinpannkaka på tåget till Sthlm..

Träningsplanerat? Jag lägger min planering i vänsterkolumnen i bloggen varje söndag om du behöver inspiration:-)

Hoppas att du får bästa dagen!!!

20130812-055716.jpg

9 kommentarer Lägg till

  1. beatatjata skriver:

    Bra jobbat! Det var första gången alarmet ringde 4.50 här, efter semestern, och min extremt träningsvärkiga kropp fick sig lite intervaller (BFL) och yoga. Planerar på så sätt att jag tänker in mina gymbesök (tre stycken) eftersom de måste ske på dagar när V är hemma med barnen på morgonen. övriga dagar varvar jag cardio och yoga, lite efter feeling. Så jag vet vad som gäller tisdag, torsdag och till helgen och övriga dagar tar jag på känn!

    1. Låter perfekt:) Vi får se hur hösten blir men just nu blir nästan varannan dag cardio och varannan dag styrka. Cardion kan ju vara lugn när det behövs och tuff när det funkar..

      1. beatatjata skriver:

        Exakt, ungefär samma tänk här 🙂

  2. Anna B skriver:

    Jag fortsätter mitt träna tre – vila en – upplägg som jag har kört hela sommaren. Det har funkat fint och jag har fått grymma resultat. Träningsdagarna brukar bli 2 styrkepass-helkropp och 1 eller 2 löppass (dubbelpass vissa dagar alltså) Målet med löpningen den här säsongen är att springa långt och jag har både knän, höfter och hälar att vara rädd om så jag ökar långsamt. igår blev det sommarens första mil:) Kram!

    1. Härligt Anna! Underbart att läsa om grymma resultat, det taggar upp mig. Heja dig! Kramen

    2. Wow, that’s a really clever way of thinking about it!

  3. Jessica skriver:

    Har en grovplanering för vad jag vill hinna på en vecka, sedan tar jag det som passar bäst den dagen. Fördelen med att träna på eftermiddagen är att jag hinner känna efter och planera lite i bilen från jobbet till gymmet 🙂 nytt är att jag ska få in ett badhus besök varje vecka. Har 28 gratis bad och det kan innebära både träning och relax, beroende på ”vad som behövs” 🙂

    Ha en bra dag!!

    1. Vilken lyx!!! 🙂 Glad för dig:)

Kommentera gärna :-)

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s