Planering för vecka 48

Veckan som kommer innebär 3, 5 dag i Sthlm inklusive övernattning och tjejmiddag på onsdagen. Jag vill få in 2 magpass, 2 överkroppspass, 2 rump/benpass, 2 intervaller och 2 steady state + vila.. Jag vill oxå ha så bra koll på maten som det går…

Träning:

Måndag: Stretch och vila (har ju kört 4 dagar i rad nu)

Tisdag: Mage + intervaller

Onsdag: Benpass + Steady State

Torsdag: Vaknar på hotell så kvällsträning 😦 – Överkropp + steady state

Fredag: Vila

Lördag: Benpass + mage

Söndag: Överkropp + intervaller

Övrigt:

Jag äter alla frukostar hemma förutom torsdag då det blir NYTTIGA val på hotellfrukosten

Jag tar med mig samtliga mellisar för hela veckan och fokuserar på MAX näring per tugga, det har verkligen fungerat i veckan som var. Äta saker som är bra för mig och som gör pigg och glad och stark. (Ren mat, mycket grönsaker, lite frukt osv och sista handsval proteinpulver endast)

Jag tar med lunch så många dagar det går och vid utelunch, gör smarta val…

2 kommentarer Lägg till

  1. Bra planering. Mina ben och rumpa känns (mitt onda knä kändes rejält igår) efter ditt benpass. Måste värma upp bättre speciellt för mitt knä. Grymt pass som kommer att ingå i mina pass nu under min jul o nyårsutmaning. Kraam!!!

    1. fokuseradenergi skriver:

      Ledsen för knät:-( Jag har ont i skinkorna…. 🙂 Massor m kramar!!

Kommentera gärna :-)

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s