Onsdag

Godmorgon 🙂

Jag somnade före kl 21 igår, jag förstår inte att jag är så trött? Vaknade HELT SLUT av klockan men letade med typ blindsyn nerför trappan, svalde proteinshaken + Femme Power. Tryckte ut en espresso som fick kallna  medan jag letade mig upp igen och tog på mig kläder mm. Nerför trappan igen (bra uppvärmning), svalde kaffet och körde 5 min crosstrainer som uppvärmning med Säsong 12 avsnitt 10 på Biggest Loser USA. (Längtar redan till nästa avsnitt, men det dröjer nog en vecka)

Idag var det ben och rumpa:

Cirkel 3×10:

Bulgariska utfall med kettlebell

KB Sumosquat

Deadlift med KB

Före nästa del av programmet gör upphopp på låda/stepup bräda  10 st

Cirkel 2 – 3 x 10:

Utfall KB 2×10 per ben

Oneleg deadlift KB 2×10 per ben

Oneleg bridge (upp och ner med benet rakt ut) 3×10 per ben

Upphopp på lådan igen 10 st

Sedan hoppade jag på crosstrainern och körde 30 minuter steady state. HELT SLUT! Allt skakar!

Grötplättar, banan och vitaminer under påklädning och sminkning. Nu sitter jag på tåget till Sthlm igen 🙂 Ikväll sover jag kvar i Sthlm så imorgon blir det nog ett lunch pass:-)

Hur mår ni idag? Hunnit träna? Kram!

599 kcal

60 poäng 🙂

8 kommentarer Lägg till

  1. Betty skriver:

    God morgon! Så var det för mig med igår morse efter den tidiga kvällen i måndags. Jag är piggare idag, säkert pga mysdagen med min lilla 🙂
    Bra jobbat med det tuffa benpasset 🙂
    Ha en bra dag!!! Kram till dig.

    1. fokuseradenergi skriver:

      Tack härliga Betty 🙂 Dagen är bra och stressig 🙂 Hoppas att du har det kanon! Kram!

  2. Beatatjata skriver:

    Inte konstigt att du är trött, det är mycket nu för hjärna och kropp! JAg märker tom på barnen att de är tröttare, båda sova massor igår på dagen och Stor sover egentligen aldrig dagtid numera, hon är ju snart 6 år…

    Vilket grymt pass! Jag är sugen på att dela upp kroppen när jag är färdig med Pavel-veckorna, ska rådfråga dig och Betty om jag får! Hur lång tid tog det här passet för dig idag (innan crossen)? Superimpad. Satt och kollade på Marianne på Myomytv häromdagen, hon körde bulgarian squats, ända ner till marken med bakre knät, med två 20-kgs kb (en på varje arm). Yikes! Jag kan inte ens göra djupa bulgarians utan tyngder. Det måste absolut bli mer fokus på styrka och balans underkropp!!

    1. fokuseradenergi skriver:

      Hej Beata:-)!
      Uppvärmning 5 min, styrketräning 24 min 🙂 Hon, Marianne, verkar hur grym som helst 🙂 jag kämpar på och ska bli som hon när jag blir stor 🙂 Kram vännen!

  3. AmandaP skriver:

    Har precis gjort ditt ben/ rump pass, tror inte jag kommer upp ur soffan i dag, så darriga ben, me like 🙂
    Hur tunga kb kör du med?

    1. fokuseradenergi skriver:

      Hej Amanda! Jag är lite vinglig i vissa övningar… Jag kör mellan 12 och 16 kg kettlebell, jag var starkare för några månader sedan men jag tappar fort när jag byter fokus 🙂 Nästa gång blir det nog 24 kg på deadlift 🙂 Glad att du gillade passet 🙂 Ha det härligt!

  4. Maria S skriver:

    Hej, är så nöjd, körde cirkelpass med mina kb imorse strax efter 5. Var länge sen jag körde annat än lite lugnt på crossen på mornarna. Härligt att vara klar särskilt eftersom jag ska träffa 2 kompisar på stan ikväll. Ok vad vi ska prata och avsluta meningar 🙂

    1. fokuseradenergi skriver:

      Skönt att träna tidigt så är man klar! Önskar dig SUPERMYSIG tjejkväll 🙂 Jag hoppas på kanonmysig kväll själv 🙂

Kommentera gärna :-)

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s