Träningsplanering vecka 38

Denna veckan är mer fokus på överkropp i styrketräning och inga intervaller på schemat. Jag är i Malmö torsdag-fredag så jag har planerat träningen ”runt” detta då programmet dessa dagar är helt fulltbokat.

Måndag 05.10: Styrketräning + cardio

Tisdag 05.40: Yoga

Onsdag 06.00: Styrketräning + cardio

Torsdag: Vila (jobbresa som startar tidigt och slutar med hotellövernattning)

Fredag 17.00: Powerwalk 90 min

Lördag 08.00: Styrketräning + cardio

Söndag 08.00: Yoga/vila

Hur ser din träningsplanering ut för veckan?

2 kommentarer Lägg till

  1. Etty skriver:

    Härligt program 🙂 Jag saknar yogan, har tränat kundaliniyoga varje vecka förut, 2 timmarspass, men den tiden har jag inte längre. Vad gör du för yoga?

    1. fokuseradenergi skriver:

      Hej Betty!:) Jag är en av de sämsta yoga utövarna som finns *fniss*. Jag har börjat yoga för bara några månader sedan för att bli mjuk i kroppen så jag kör efter en DVD. På mina vilodagar så kör jag 45 minuter yoga efter Yogaworks programmet (vanlig enkel yoga). En dag i veckan så har jag kört P90X yogan, det är poweryoga extreme i 90 minuter. Det var någon snäll själ som tipsade om den yogan på Olgas blogg:) Härligt med girlpower:) P90X yogan är tuff för mig, jag stånkar och stönar och pustar, jag är såååå stel, men jag kämpar på:) Jag kör hellre 90 min intervaller än 90 min yoga, men min kropp behöver båda:) Du får gärna tipsa och peppa du som kan :)!

Kommentera gärna :-)

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s