Planering kommande vecka

Jag sitter och funderar på kommande vecka. Jag tror att jag kör med samma träningsplanering som förra veckan.

Förutsättningar för veckan; Jag är i Stockholm 4 dagar varav en kväll är en pubkväll. Jag har lunchmöten 2-3 dagar… Planen är att välja bra lunchrestauranger och ta extra grönsaker till mellanmålen (för lunchställena har för  lite grönsaker i portionerna), jag tar nog med  mig matlåda och äter FÖRE pubkvällen (som serverar mat). Jag ska ta med mig kesella till mellanmål och äta med kanel + frukt på förmiddagarna och jag tror att det blir proteinshake + frukt på eftermiddagarna. ”Slumpen gynnar den förberedda” 🙂

Gullungen kommer imorgon så fokus blir på bra nyttiga middagar som även han uppskattar.

Träning kommande vecka:

Måndag: Stretch
Tisdag: Ben/rumpa
Onsdag: Överkropp
Torsdag: HIIT + Steady state
Fredag: Vila
Lördag: Ben/rumpa + Steady State
Söndag: Överkropp + HIIT

Lägg lite tid på att titta på veckan och planeringen, hinner ni träna? Har ni koll på maten? Jag kommer även att göra som denna veckan, beta av lite ”måsten” under veckan så att helgen blir mer fri.

Kram!

5 kommentarer Lägg till

  1. Jessica skriver:

    Låter som du har koll som vanligt 🙂 här blir det fortsatt yoga fokus, samt promenader för att få frisk luft och energi. Måste få undan en massa skolarbete innan vecka 8 som blir sportlovs- mys med familj och syskonbarn innan jag blir i USA i 10 veckor. Så frisk luft är ett måste för att orka allt datorsittande!

    1. Låter kanon, Jessica! Jag har tagit med mig ett par löparskor till jobbet så nu försöker jag ta en promis på lunchen när det funkar för att få frisk luft. 10 veckor i USA! Åhhhh, Starbucks, Cheesecake Factory, Abercrombie and Fitch, galet mycket god och nyttig mat, roliga kosttillskott.. AVIS! Kramisar!

      1. Jessica skriver:

        Älskar frisk luft, tycker det är något meditativt över det 🙂

        Javisst finns det massa härliga grejer i USA- framför allt pojkvännen 🙂 Sen får man hålla sig undan hans mormors mat… Godis, efterrätter, snabbmat var och varannan dag… La på mig ca 5 kg efter tre veckor med hennes typ av mat :-p nu vet jag bättre! Men en herrans massa gott kaffe och shopping blir det alltid! 🙂

  2. StepUp 2 Fitness skriver:

    Bra planerat som alltid!! Har gjort din müsli idag och den är farligt god. Hoppas du har en härlig söndag!! KRAMISAR!

    1. Vad roligt att du gillade müslin:-) Kramisar!

Kommentera gärna :-)

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s