Träningsplanering vecka 37

Nytt/förändrat träningsprogram för vecka 37:

Måndag 05:20: Intervaller

Tisdag 05:20: Styrketräning (denna veckans styrkeprogram är TUFFT)

Onsdag 05:20: Yoga/vila

Torsdag 06:30: Styrketräning

Fredag 08:00: Tennis och lite mjuk Yoga

Lördag 07:30: Styrketräning

Söndag 08:00: Yoga/vila

Hur ska du träna i veckan?

6 kommentarer Lägg till din

  1. Etty skriver:

    Tuff vecka! Har du två- eller tredagarspass i programmet?
    Jag har nu tagit fram mitt första program och börjar om från början. Dag 1 styrka, dag 2 intervaller, dag 3 TRX, dag 4 vila och om från början i 4 v.

  2. fokuseradenergi skriver:

    Jag vet inte riktigt vad du menar med 2 eller 3 dagars pass? Per vecka så ska jag hinna (enilgt Olga) 3 styrkepass, 1 intervall pass och 2-3 powerwalk/crosstrainer pass. Ha det superbra!

  3. Therese skriver:

    Vad skönt det måste vara att ha tider på sin träning, jag som är hemma med två småbarn får ta det som det kommer. Men jag försöker att hålla mig till kl 10.00 på förmiddagen. Men nu i veckan ska jag jobba, så träningen kommer att bli på kvällen!! Blääääää! Om jag inte nu lyckas att lägga mig i tid, så kanske jag orkar att kliva upp. 😉

    1. fokuseradenergi skriver:

      🙂 Planering är tufft. Det jag har lärt mig är att min enda EGNA tid är före familjen går upp så därför tränar jag alltid före jobbet och före de vaknar, det innebär tidiga mornar men då är det gjort. Jag kan inte lita på att det blir av på kvällen för det är så mycket annat som händer då… Om jag planerar så följer jag schemat, om jag tränar när det spontant fungerar så lär det inte bli många pass i veckan 🙂

  4. Etty skriver:

    Nej, jag var nog otydlig… menar hur många träningsdagar du har innan en vilodag. För mig har det varit 2 dagar träning och sen vilodag, med 3 styrkepass i veckan. Andra perioder har jag haft 3 dagar och en vilodag mellan.
    Vad duktig du är som tränar tidiga mornar, jag vill också men är så morgontrött. Ska nog göra ett försök 😉

  5. fokuseradenergi skriver:

    Hmmm, jag har nog inte tänkt på just det sättet. Före Olga vilade jag typ aldrig och nu vilar jag mer:-) Jag behöver komma till läget där jag har fler vilodagar så det kanske betyder 2 dgr träning och sedan vila? Just nu är det nog 3 dagar träning och sedan vila, men dagen yogar jag (hemma). Jag har en skada kvar från en olycka som gör att kroppen gör ont på morgonen om jag inte rör på mig, så mina vilodagar är jobbiga. Men med yogan så verkar det fungera ändå:-)

Kommentera gärna :-)

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com-logga

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s