Träningsplanering

Den här veckan är jag i Sthlm minst måndag-onsdag men åker hem alla dagar. Eventuellt sover jag kvar på onsdag men det vet inte säkert just nu..

Såhär ser planen ut, exakt som den här veckan. Nu är det dags för mig att börja fila på ett nytt program snart:-)

Måndag: Vila, kanske powerwalk simulering på crosstrainer

Tisdag: HIIT (Uppvärmning inkl rehab uppv + träningspass + utfyllnad cardio + 10 min stretch)

Onsdag: Ben (Uppvärmning inkl rehab uppv + träningspass + utfyllnad cardio + 10 min stretch)

Torsdag: Överkropp + Mage (Uppvärmning inkl rehab uppv + träningspass + utfyllnad cardio + 10 min stretch)

Fredag: Vila, kanske powerwalk simulering på crosstrainer

Lördag: Ben (Uppvärmning inkl rehab uppv + träningspass + utfyllnad cardio + 10 min stretch) + HIIT på eftermiddagen

Söndag: Överkropp + Mage (Uppvärmning inkl rehab uppv + träningspass + utfyllnad cardio + 10 min stretch)

Kommentera gärna :-)

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s