Kosthållning tisdag

Detta har jag ätit idag:

Dubbel espresso och stort glas vatten före intervaller

Frukost: Grötplättar + kanel + omega 3 + multivitaminer + c vitaminbrus

Mellis: Proteinshake

Lunch: Grillad kycklingfile, fullkornsris, bönor, 1/2 avokado, tomat, paprika, gurka

Mellis: Proteinshake, mandlar

Middag: Nötfärs 10%, bönor, 1/2 avokado, tomat, paprika, gurka, tex mex chili

Kvällsmål: Keso och tinade bär + te + skalad morot

4 kommentarer Lägg till

  1. Maria S skriver:

    Hej, ny läsare av din blogg. hittade hit via Beata. Är oxå en Olgamamma 🙂 Kul att ha en ny rolig blogg att följa. Dina grötplättar låter väldigt goda, måste testas.

    1. fokuseradenergi skriver:

      Välkommen Maria 🙂 Vad roligt att du hittat hit 🙂 Bidra gärna med recept och tips! God mat är A och O för att inte bryta ihop, även om jag varit godissugen hela kvällen idag, men jag klarade mig!!! (Åt keso, bär och en morot) Hoppas att du har en mysig kväll….

  2. Maria S skriver:

    Tack! Bra kämpat med godissuget igår. Själv var jag på föräldramöte på dagis så där blev det kaffe och när jag kom hem keso med hemmagjord osockrad äppelmos med lite kanel och valnötter.

    1. fokuseradenergi skriver:

      Smart tjej 🙂 Min 10 årings klass hade grillning på förkvällen med alla föräldrar men jag åt före för att inte av misstag svälja några korvar 🙂 Sedan spenderade jag hela träffen med att leka burken och spela fotboll. Jag och två föräldrar till mot alla barn.. skratt. Behöver jag säga att vi förlorade? Ditt kvällsmål låter jättegott! Tack för tipset!

Lämna ett svar till fokuseradenergi Avbryt svar

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s