2 kommentarer Lägg till din

  1. såg gott ut, tänk att andras tallrikar alltid ser godare ut! tack för alla snälla ord.
    Prova att köra 5 olika övningar du känner dig rätt säker på, tex Burpees, knäböj m upphopp, armhävningar, utfallsteg och KB swings och kör tex 15 el 20 av varje och bestäm en tid tex 20 min och så köra du så många du hinner/orkar på dom 20 min och håll koll på hur långt du kom så du kan prova igen om en vecka tex och se ngn slags förbättring! bästa utvecklingen får man ofta genom att tävla mot sig själv……

    Jag har ju inte alla redskap som kan ingå i en WOD så man får modifiera lite så det passar men annars är det perfekt att leta på en WOD och köra och sen ta den igen om ngn vecka el så för att se om man förbättrats.

    kommer lägga upp fler upplägg på bloggen så småningom, inspireras av dina upplägg med……

    1. fokuseradenergi skriver:

      Tack Marie!!! 🙂 Det ser superintressant ut. Imorgon ska jag utmana mig själv ordentligt:-) Älskar din blogg och du har köpt snygga jeans 🙂

Kommentera gärna :-)

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com-logga

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s