Framgånsfaktorer?

  • Äta jämnt över dagen – 5-6 gånger om dagen
  • Ät lagom stora/små portioner, jag ska inte äta för att hålla mig mätt under dagen, utan för att klara mig till nästa måltid
  • Dricka vatten var 2-3 timme
  • Drick mycket grönt te
  • Vila alltid minst 2 dagar i veckan
  • Träna inte längre än 45 minuter per gång, vill jag träna mer så dela upp träningen på 2 gånger per dag och på så sätt maximera ”efter förbränningen”
  • Sov 7-8 timmar per natt (varken mer eller mindre)
  • MAXIMERA varje träningstillfälle med HÖG puls och TUFF intensitet – f låsa!!!
  • Blanda och byt träning på olika sätt, jag kör olika pass vecka 1 och 2, lura kroppen och öka förbränningen
  • Var uthållig med kosten och träningen – detta är inte ett sprintlopp utan ett marathon. En byggkloss om dagen ger ett hus om halvår/år
  • Kvalitet över kvantitet på träning – planera din träning, utför träningen och följ upp träningen. Att träna ”planlöst” ger inte de resultat jag vill ha
  • Ta hjälp med träningsprogram om man inte kan själv (ex Olga Rönnberg)

En kommentar Lägg till

  1. Cissi skriver:

    Amen to that! Så sant, så sant 🙂

Kommentera gärna :-)

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s